niedziela, 26 lipca 2015

Zdjęcia na ścianie

Pokaże Wam dziś moją ścianę ze zdjęciami. Uwielbiam zdjęcia i nie wyobrażam sobie, żeby ich u mnie w mieszkaniu zabrakło, ale przecież nie mogą sobie tak po porstu równo wisieć, bo by było nudno ;)


Bardzo podobały mi się napisy na ścianach i też postanowiłam taki mieć. Oczywiście mogłam pójść na łatwiznę i zamówić naklejkę, ale jakoś nie mam zaufania do tego kleju. Chyba bym szału dostała jak by mi się co chwile odklejała. Postanowiłam napis wykonać sama. Szablon przygotowałam w programie Corel Draw ( można bezpłatnie ściągnąć próbną wersję 30-dniową ). Wybieramy tam wielkość "kartki" na jakiej chcemy stworzyć nasz projekt, a w opcjach druku jest: układ >> drukuj z podziałem na fragmenty, dzięki czemu nasz dość spory napis drukuje się na kilku kartkach A4. Następnie sklejamy karki, naklejamy na sztywniejszy papier np. brystol i wycinamy szablon. szablon przyklejamy do ściany, a następnie za pomocą gąbeczki nakładamy farbę. Zdecydowałam się na gąbkę, gdyż nie byłabym wstanie uzyskać idealnie równych brzegów więc z założenia napis jest delikatnie poszarpany.

  

Zdjęcia są w ramkach z odzysku - miałam kilka ramek w różnych kolorach, które w ogóle nie pasowały do konwencji, ale szkoda wyrzucać dobre ramki. Postanowiłam przemalować wszystkie na biało. Nie było to trudne , wystarczyło pozbyć się starego koloru za pomocą papieru ściernego, a następnie pomalować białą farbą. Ja użyłam białej akrylowej farby, gdyż taką akurat miałam w domu i pasowała, bo była matowa. 




Kolejne ramki kupuję już w kolorze białym, żeby pasowały. To dopiero początek mojej domowej galerii, ściana jest duża także z biegiem czasu rodzinnych zdjęć będzie przybywać :)



4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie to wygląda. Widziałam już mnóstwo ściennych galerii, ale jeszcze żadnej z malowanym napisem. Chyba podkradnę Ci kiedyś pomysł :)

    Pozdrawiam! :)
    niestworzone-rzeczy.blogspot.com

    Ps. Przydałaby się zakładka dla obserwatorów. Tak to zapewne Twój blog gdzieś mi się zawieruszy, a chciałabym czasem wpadać, bo pomysły widać, że są strasznie fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są takie ramki na zdjęcia. Barzo podoba mi się gdy na ścianie wisi kilka ramek ze zdjęciami, zwłaszcza asymetrycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł :)
    http://lemona1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przytulnie i uroczo wyglądają takie dekoracje ścienne :) świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń